СҰРАҚ-ЖАУАП

Басты бет / Сұрақ-жауап

Жиі қойылатын сұрақтар

Бұл беттен сіз жиі қойылатын сұрақтардың жауабын таба аласыз.

IT-аутсорсинг дегеніміз не?
Аутсорсинг (ағылшын аутсорсингінен: сыртқы көзден) - тиісті салаға маманданған басқа компанияға қызмет ету үшін белгілі бір бизнес-процестерді немесе өндіріс функцияларын ұйымдастыру арқылы беру. Бір уақытта, эпизодтық, кездейсоқ және басталатын және аяқталатын шектеулі қызмет көрсету және қолдау қызметтерінен айырмашылығы, аутсорсинг, әдетте, ұзақ мерзімді келісім-шарт негізінде (1-2 жылдан кем емес) жеке жүйелер мен инфрақұрылымның үздіксіз жұмысына кәсіби қолдау көрсету функцияларын береді.
«АтырауТехИнвест» өз жұмысына қандай кепілдік береді?
Тапсырыс беруші үшін ең айқын кепілдік - бұл біздің барлық міндеттемелерімізді нақты реттейтін келісімшарт және біз тегіс жұмыс істеу үшін қажетті сапарларды шектемейміз. Біз нәтижеге назар аударамыз. Келушілер саны мен жұмысқа тартылған мамандардың саны қарамастан, компания келісім-шарт бойынша өз міндеттемелерін орындауды қамтамасыз етеді.
Компьютерлік және офистік техниканың тиімді жұмыс істеуі үшін не қажет?
- серверлердің тегіс жұмысын қамтамасыз ету; - Көшіру жабдығының, принтерлердің, факстердің тегіс жұмысын қамтамасыз ету; - шығын материалдарын жеткізу; - ДК-нің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету; - Бағдарламалық қамтамасыз ету; - жергілікті желіге қолдау көрсету; - электрондық поштаның тегіс жұмысын қамтамасыз ету; - ақпаратты қалпына келтіру; - жөндеу кезінде ауыстыру; - Есеп беру, проблемаларды талдау; - Пайдалануға арналған ұсыныстар. Сіз бізге!
Неліктен компьютермен абоненттік қызмет көрсету туралы келісімшарт жасаймыз, егерде біз үшін таныс студенттер арзанырақ жасай алатын болса?
Теориялық тұрғыдан, кез келген студент компьютерлерге қызмет ете алады. Іс жүзінде, студенттер көп нәрсе істей алмайды, сондықтан үнемі эксперимент жүргізу керек. Осыған байланысты бір мәселені шеше отырып, студент екі мәселе туындатады. Мерзімді түрде эксперименттер барысында маңызды ақпарат жоғалып кетеді, ал компьютерлер пайдаланылмаған күндерде жұмыс істемейді. Бұдан басқа, студентте институт, сессия, түрлі хобби бар. Және сізде ол жай емес кездегі кезеңдер бар. Яғни бәрі жаман, ештеңе істемейді, ал студент телефонды ажыратады. Және ол бір сағат немесе бір айда оны айналдырса, белгісіз. Үшінші тарап фирмаларының абоненттік компьютерлеріне қызмет көрсету кезінде мұндай жағдайлар негізінен алынып тасталады.
Компьютерлік техникаға техникалық қызмет көрсету бойынша бірнеше ұсыныс алдым - ең жақсы опцияны қалай таңдау керек
Бүгінгі таңда шағын және орта бизнестегі осындай қызметтерді таңдау соншалықты жақсы емес. Ұсыныстардың басым бөлігі өз қызметтеріне тартымды баға ұсына алатын бір немесе екі немесе үш адамнан тұратын топтардан келеді, бірақ олардың жұмысына қандай да бір кепілдіктер бере алмайды. Сондықтан қызметті таңдау кезінде, ең алдымен, компания тұрақтылығы, компанияның АТ-қызметтері нарығында жұмыс уақыты, ұсынылған кепілдіктер, пайдаланушыларға арналған электронды қосымшалар жүйесінің болуы, ыстық телефонмен қолдауы, қызметкерлердің саны мен біліктілігі сияқты факторларға назар аудару қажет.
Сіздің нарықта бар басқа техникалық қолдау қызметтерінен күрделі қызметтеріңіз қандай айырмашылық бар? Ол қандай артықшылықтар береді?
Біздің қызметтер компьютерлік мәселелерді неғұрлым кеңінен қамту арқылы әдеттегі техникалық қолдау қызметтерінен ерекшеленеді. Олар компьютерлік техниканы жөндеу жұмыстарымен шектелмейді. Толық қызметтерге стандартты аутсорсинг, бағдарламалық қамтамасыздандыруды лицензиялау, пайда болған мәселелер бойынша кәсіби кеңес беру, корпоративтік ақпараттық жүйені жоспарлау және дамыту кіреді - және ең бастысы, бұл жүйелі техникалық қолдаудың бағасы. Менеджер үшін үлкен артықшылығы - ол әртүрлі жұмыстарды орындау үшін бірнеше ұйымды іздеудің қажеті жоқ.